Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

 

Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, vendégként is vásárolhat, viszont érdemes regisztrálni a regisztrációval járó azonnali kedvezmények felhasználásához. 

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizethet utánvéttel a futárnál (készpénzzel vagy bankkártyával), bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül, banki átutalással (előre utalással). Ha esetleg bármilyen kérdés, technikai probléma felmerül, ügyfélszolgálatunk szívesen segít.

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Csomagját házhoz szállítással kaphatja kézhez legkényelmesebben, emellett a személyes átvételt is választhatja üzletünkben. A szállítás 10.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes, 10.000 Ft alatt a házhoz szállításé 1.500 Ft. A személyes átvétel ingyenes.

 

 

Hol találom az átutaláshoz szükséges adatokat?

A megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat, amennyiben nem kapta meg, először kérjük nézze meg a Levélszemét/Spam mappában, ha itt sem találja, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, akik mindenben a segítségére lesznek.

Az utaláshoz szükséges adatokat itt is megtalálja:

Kedvezményezett neve: Klipsz Ékszer

Számlaszám: 1040 4845 5050 5153 4952 1029

 

Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát minden esetben e-mailben, pdf formátumban küldjük a csomag feladásával azonos időpontban. Amennyiben nem kapta meg, kérjük a Levélszemét/Spam mappában is ellenőrizze, és amennyiben ott sem találja, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, akik mindenben segítségére lesznek. 

 

Kuponkód megadása után a rendszer nem vonta le a kedvezményt. Mit tegyek?

Kérjük, ellenőrizze, hogy:
- helyesen adta-e meg a kódot,
- érvényes-e még a kupon,
- nincs-e olyan termék a kosarában, amire nem érvényes a kupon (pl. akciós termék, karikagyűrű vagy okosóra)
- nem igényelt-e ajándék terméket, ill. nem vette-e igénybe a regisztrációhoz járó 1000Ft-os kedvezményt, mivel ezekkel nem vonható össze kupon kedvezmény.

Ha továbbra sem vonja le a rendszer a kedvezményt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik segítenek utánanézni, mi lehet a probléma, és abban is szívesen adnak tanácsot, hogy juthat a legnagyobb mértékű kedvezményhez.

 

Nem találtam választ a kérdésemre. Hogyan és mikor tudom elérni az ügyfélszolgálatot?

Hétköznap 9-17óra között ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére chat-en, telefonon és e-mail-ben. 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések:

Termékek tulajdonságaival kapcsolatos kérdések:

Az oldal tetejére