Mennyi ideig küldhetem vissza a terméket?
Webshopunk a kormányrendelet által biztosított 14 napon felül, további 8 napot biztosít az elállási jog gyakorlására, tehát az átvétel napjától számítva összesen 22 nap áll rendelkezésére, hogy írásban jelezze felénk elállási szándékát, majd visszajuttassa számunkra a terméket.
Hová tudom a megrendelt terméket visszaküldeni?
Amennyiben a megrendelt termék nem nyerte el tetszését, nem megfelelő a mérete stb. kérjük, a terméket gondosan csomagolja be és küldje vissza központunk címére:
Klipsz Ékszer– Csepy Bernadett 8500 Pápa, Fő u. 20.
Mit kell a visszaküldendő csomagba tennem?
A csomagba kérjük, a terméken kívül tegyen bele minden olyan kiegészítőt is, melyeket a termékkel együtt megkapott (díszdoboz, garancia jegy, használati utasítás stb.) valamint a kitöltött visszaküldési űrlapot. A csomagküldés költsége Önt terheli. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Amint a csomag megérkezik raktárunkba, haladéktalanul feldolgozzuk. A visszaküldött termék árát jellemzően a termék visszaérkezésétől számított 3 munkanapon belül átutaljuk az Ön által megadott bankszámlaszámra. Kivételt képeznek ez alól a megnövekedett forgalmú időszakok (pl. kuponnapok, karácsony, Black Friday), amikor a visszaküldött termékek feldolgozása hosszabb időt vehet igénybe.
Visszaküldési űrlap letölthető ITT.
Üzletben is leadhatom a visszaküldendő terméket?
Igen, bármelyik üzletünkbe visszaviheti a webshopban rendelt terméket - a díszdobozával, a garanciajeggyel és a kitöltött visszaküldési űrlappal együtt - átadhatja kollégáinknak. Ebben az esetben a kinyomtatott számla vagy digitális eszközön történő bemutatása is szükséges.
Kollégáink az átadásról jegyzőkönyvet készítenek, majd továbbítják a terméket központunknak. A termék árát igyekszünk mielőbb, jellemzően 3-5 munkanapon belül visszautalni. Kivételt képeznek ez alól a megnövekedett forgalmú időszakok (pl. kuponnapok, karácsony, Black Friday), amikor a visszaküldött termékek feldolgozása hosszabb időt vehet igénybe. Amennyiben a visszahozott termék helyett másikat választ üzletünkben, akkor az új vásárlásnak minősül és külön számlát állítunk ki róla.
Több terméket rendeltem, de csak egyet szeretnék visszaküldeni. Lehetséges?
Természetesen igen.
A megrendelt termék tetszik, de a színe, mérete stb. nem megfelelő. Tudok-e terméket cserélni?
Cserére sajnos nincs mód. A fent leírtak szerint visszaküldheti nekünk a terméket és új, a korábbitól független vásárlást indíthat az új termék megrendelésével.